Vapaa-ajan matkojen asiantuntija palveluksessasi - ota yhteyttä!

CWT Kaleva Travel suunnittelee ja toteuttaa matkasi sinun tarpeiden ja toiveiden mukaisesti – räätälintyönä. Meiltä löydät parhaat matkakohteet, hotellit ja palvelut maailmalta johtavan matkatoimiston edulliseen hintaan. Lähtöpäivät ja matkan pituus on sinun päätettävissä. Yhdistele matkakohteita ja palveluita oman mieltymyksesi mukaan. Lentoluokan, hotellitason ja palvelut voit valita tarpeesi ja kukkarosi mukaan.

Soita, lähetä sähköpostia tai tule käymään

Vaihde:
Puh. 0205 615 615

Vapaa-ajan matkat
puh. 020 561 5540
e-mail: euro@kalevatravel.fi
e-mail: world@kalevatravel.fi

Osoite: Ruoholahdenkatu 23, 00180 Helsinki
Avoinna: ma-pe klo 8-17

Urheilumatkat: puh. 020 561 5538
e-mail: urheilu@kalevatravel.fi

Liikematkat: katso yhteystiedot

Ryhmämatkat: puh. 020 561 5510
e-mail: groups.fi@cwt-me.com

Poikkeukselliset aukioloajat, lue lisää.

Puhelut ylläoleviin numeroihin maksavat (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)

Mikäli asiasi koskee tekemääsi Online-varausta ole yhteydessä Online-asiakaspalveluumme, puh. 0600 15130 (1,70 €/min +pvm)

Lähetä varauspyyntö
Pyydä ryhmämatkatarjous
Tilaa matkalahjakortti
Anna palautetta
Yleiset valmismatkaehdot | Allmänna villkor för paketresor

Online-varaukset suoraan www-sivuiltamme vasemmalla olevan vihreän Varaa Online -varausikkunan kautta.

Liikematkat osoitteessa: www.carlsonwagonlit.fi

 

Hyvä tietää
SMAL 13595
Alv-tunnus: FI 0110102-2
Y-tunnus: 0110102-2
KUVI 3187/00/MjMv

Kuluttajavirasto/kuluttaja-asiamies yhteystiedot:
Ylijohtaja/kuluttaja-asiamies: Marita Wilska
Haapaniemenkatu 4 A 7 krs.,
PL 5, 00531 Helsinki
Puhelin: 09-77 261
Faksi: 09-7726 7557
Euroopan kuluttajakeskus, lentomatkustajan oikeudet

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Om en meningsskiljaktighet rörande avtalet om paketresan inte kan lösas genom förhand-ling mellan parterna, kan konsumenten hänskjuta ärendet till konsumenttvistenämnden (www.kuluttajariita.fi) för avgörande. Innan ärendet hänskjuts till konsumenttvistenämnden för behandling bör konsumenten kontakta magistraternas konsumentrådgivning (www.konsumentrådgivning.fi).

Suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Toisessa jäsenvaltiossa toimivan yrityksen verkkosivun kautta tapahtuvissa ostoa koskevissa asioissa kannattaa käyttää riidanratkaisufoorumia.